Ένα κοχύλι από το Αιγαίο και το Ιόνιο διηγείται τον Εαυτό του σε ομηρικές ιστορίες δύναμης διαύγειας και θάρρους του απελευθερωτικού μυαλού και ένα όμορφο κούτσουρο από την Θεσσαλία όμορφα καίγεται σε τζάκι απειρωτάν της ηπειρώτικης γης φλόγα φωτιά σε μια καθαρή Εστία της μεγάλης ιστορικής γαλαξιακής Ενότητας κοχυλιών δένδρων λιονταριών πουλιών αστεριών λουλουδιών ποταμών τραγουδιών αοιδών και συνδετικών όρμων και αρμών.
Ομηγερής, ομού εγείρω, συγκεντρωμένος, Η415, Ο84, β9, θ24, ω421
Ομηγυρίζομαι, συναθροίζω π 376
Ομήγυρις, συνάθροισις Υ 142
Ομηρέω ομηρώ, συναντώ π 468
ΟΜΗΡΙΟΝΗΣ , Ο ΜΥ(ΘΟ) ΗΡΩΣ με αναγραμματισμό ΟΜΗΡΟΣ
Ομηρήσομαι, η τέχνη του συναρμόζειν ΟΜΗΡΙΖΕΙΝ περιδέραια, όρμους ΑΡΜΟΥΣ πλοίων σχεδίων και αυτοσχεδίων. Από το είρω που σημαίνει συνάπτω, συνδέω αλλά και λέω ομιλώ αφηγούμαι και τα μέρη του είναι μαζί και ταυτόχρονα χωριστά.
Ο Μηρός του Διός, ΔΙΟΝΥΣΟΣ αντικαταθλιπτικά αντιπενθεϊκά λυτρωτικός
Η ομήγυρις των Πολεμιστών της Λήϊον
Λήϊον σημαίνει σπορά
Καλλιεργείστε τον κήπο σας το κτήμα σας το περιβόλι σας το αγροτεμάχιο σας την χώρα σας το κρεμαστό μπαλκόνι σας, το χωράφι σας τον όρχατο σας το μυαλό σας τον νου σας με όμορφα δένδρα με δυνατές ρίζες γερά στην συγκέντρωση των ΕΛΖΙΝ βλέποντας το ΕΓΩ και το ΕΜΕΙΣ ,το δάσος και τα δένδρα ταυτόχρονα και πανοραμικά.
ΟΙ ΟΜΗΡΙΣΤΕΣ συναρμολογητές πλοίων και περιδεραίων
Η συγκέντρωση της ΕΦΕΕ
Ποτέ δεν πρέπει να υποτιμάς ένα κοχύλι με δάκρυ γεύση από ωκεανό αλμυρή ,
ΑπάντησηΔιαγραφήειδικά αν είναι από την θάλασσα την Τηθύ
γιατί ο θεός και το Πνεύμα που το κατοικεί θα το θεωρήσει μεγάλη προσβολή.
Πως συνδυάσατε τον Μύθο του Ηρός με τον Όμηρο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνατρίχιασα!
ή δεν κατάλαβα καλά;
Μυθικός Ήρως είναι... όχι Ηρός ούτε Ίρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αναφέρεστε στον Μύθο της Πολιτείας του Πλάτωνα;
ΑπάντησηΔιαγραφήαν και δεν είμαι καλή στην ορθογραφία διότι μαθαίνω την γλώσσα μας, ο Ηρ στη γενική κλείνεται με όμικρον... αλλά η κύρια απορία μου αφορά την αναφορά σας σε αυτόν τον Μύθο ή αναφέρεστε σε κάποιον άλλον που μου διαφεύγει;
Ο Μύθος του Ήρωος είναι, της αρχέγονης Ηρωικής ψυχής
ΑπάντησηΔιαγραφή....κόρη Ιφιγένεια . στην Υ Ηράκλεια επιλογή.
Ο Πλάτων είναι μεγάλος σε πολλά
αλλά υπήρξε και μεγάλος διώκτης του αγαπημένου μας Ποιητή
Ο Ηρ των Παμφύλων δεν είναι η καλύτερη του παραβολή.
Αφορά τον Μύθο του Ήρωος! δεν είχα κάνει αυτήν την σύνδεση ενώ είναι ξεκάθαρη η αναφορά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σας!
Μου λύσατε κάθε απορία!
Ανατριχιάσαμε και εμείς με αυτή την σύνδεση του ακροτελεύτιου πλατωνικού μύθου του Ηρός. Ίσως ο υπερβολικός του Πλάτωνος ομιχλώδης θεοκρατισμός να τον οδήγησε στον ποσειδώνιο Ήρα με την δουλική επιλογή της ψυχής. Επωλήθη και ο ίδιος ως δούλος άλλωστε και ίσως δεν διέθετε την νηφαλιότητα της γνώσης, την ευφυΐα, την ελευθερία και την αποστασιοποίηση του μεγάλου μας Ποιητή. Ο Ηράκλειτος , όχι ο Εφέσιος, στην αλληγορία των Ομηρικών Επών και στο βιβλίο του «Ομηρικά Προβλήματα» με εκδότη τον Οδυσσέα Χατζόπουλο το αναφέρει ρητώς. Σε ευχαριστούμε για την παρουσία σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως ο Πλάτωνας να ήταν ένας κοινός θνητός αν και... αθάνατος ενώ ο μεγάλος μας Ποιητής, σε αυτόν τον υλικό κόσμο να ήταν ανώτερη οντότητα, με ξεχωριστή υπόσταση και αποστολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ για την παραπομπή στα «Ομηρικά Προβλήματα» του Ηράκλειτου, θα με βοηθήσουν πολύ!!
Σας εύχομαι και Ευδαιμονία!
Ίσως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπωσδήποτε όμως ο μεγάλος μας Ποιητής
ΕΙΝΑΙ με την χαΪντεριανή έννοια του όρου
ένα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ
και η Ελευθερία υπήρξε η τελική Υ Επιλογή του.
Γι αυτό και μπορεί να κατανοηθεί να συλληφθεί χωρίς σαν ένα ελάφι να πληγωθεί
μόνο από Ελεύθερους Ανθρώπους
τους υπέροχους 7 και τους 5 θαυμάσιους περιρροΪκά,
ήτοι τον Μενέλαο και την Ελένη
τον Νέστορα
και τον Αχιλλέα με σύντροφο του την Ιφιγένεια των Ατρειδών
κόρη της Πύλης των Λεόντων των Ηρωικών Επών.
Τα άρθρα και τα θέματα από τα ιστολόγια ΝΗΕΣ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητή Ιφιγένεια,
αποσπάσματα, μιμήσεις διασκευές και περιλήψεις,
εφ΄όσον ψάχνετε τον σωστό ηγέτη και επιμένετε να τα αντιγράφετε εσύ, οι φίλοι σου και οι συνεργάτες σου
δημοσιεύονται με ενεργό τον σύνδεσμο,
ολόκληρο το όνομα και πλήρη αναφορά στη πηγή και όχι “καπελωμένα”.
Έχουμε τα δικά μας καπέλα και όταν θέλουμε τα φορούμε κιόλας.
Αυτό λέει μια δεοντολογία σωστή, ιδεολογία καθαρού ΝΟΥ ηγετική
και έτσι συνάδει με μια τέχνη του συναρμόζειν
και του ΟΜΗΡΙΖΕΙΝ επίσης. σωστή και ΚΑΘΑΡΗ.
Λέανδρος Λαμπρινός
…..με εντολή του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΟΣ