Ωρυόμενο τροφοσυλλέκτη κυνηγό ....στην σκιά των μεγάλων δεινοσαύρων
και της έκλειψης του Μπετελγκέζ
Ο Ωρίωνας είναι ένα εξέχον σύνολο αστεριών ορατό κατά τη διάρκεια του χειμώνα στο βόρειο ουράνιο ημισφαίριο . Είναι ένας από τους 88 σύγχρονους αστερισμούς . Ήταν μεταξύ των 48 αστερισμών που καταγράφηκαν από τον αστρονόμο του 2ου αιώνα Πτολεμαίος .
Η Φλόρενς Κένεθ Γουντ θεωρεί πως αντιπροσωπεύει τον Έκτορα στο βιβλίο της :Μυστική Ιλιάδα του Ομήρου σελ.132. Εκδόσεις Λιβάνη, Νέα Σύνορα, 2000
Ο αρχαιολόγος Τζορτζ Έρνεστ Ράιτ πιστεύει ότι η πίστη στους Νεφελίμ, ιδιαίτερα ως γίγαντες, προήλθε από τη σκέψη των Εβραίων για τις μεγαλιθικές κατασκευές και τους κυκλώπειους τοίχους των Χανανιτικών πόλεων με πάχος 18 πόδια. Ο Ράιτ σημειώνει επίσης ότι οι αρχαίοι φυλετικοί άνθρωποι ήταν σχετικά κοντοί τόσο πριν όσο και μετά το 3000 π.Χ., χωρίς σημαντικά ευρήματα αβορίγινων ασυνήθιστου μεγέθους. Ο JC Greenfield πιστεύει ομοίως ότι η παράδοση των Νεφελίμ βασίζεται στις «αρνητικές πτυχές της παράδοσης Apkallu » στη μυθολογία των Σουμερίων .
Οι Ανακίτες , που συνδέονται με τους Νεφελίμ, αναφέρονται στα κείμενα της Αιγυπτιακής Εκδήλωσης του Μεσαίου Βασιλείου (2055–1650 π.Χ.) ως ένας από τους πολιτικούς εχθρούς της Αιγύπτου στη Χαναάν
Στην 1η Ενώχ , ήταν «μεγάλοι γίγαντες, των οποίων το ύψος ήταν τριακόσιοι πήχεις». ...140 μέτρα!!!! ύψος.
Ο σχολιασμός της Νέας Αμερικανικής Βίβλου κάνει έναν παραλληλισμό με την Επιστολή του Ιούδα και τις δηλώσεις που εκτίθενται στη Γένεση, υποδηλώνοντας ότι η Επιστολή αναφέρεται σιωπηρά στην πατρότητα των Νεφελίμ ως ουράνια όντα που ήρθαν στη γη και είχαν σεξουαλική επαφή με γυναίκες. Οι υποσημειώσεις της Βίβλου της Ιερουσαλήμ υποδηλώνουν ότι ο βιβλικός συγγραφέας σκόπευε οι Νεφελίμ να είναι ένα «ανέκδοτο μιας υπεράνθρωπης φυλής».
Ορισμένοι χριστιανοί σχολιαστές έχουν υποστηρίξει την άποψη αυτή, επικαλούμενοι τη δήλωση του Ιησού ότι οι άγγελοι δεν παντρεύονται. Άλλοι διαφωνούν αφού ο Ιησούς συνέκρινε επίσης τους αγγέλους με τους ανθρώπους, υπονοώντας έτσι την ικανότητα του πρώτου να κάνει σεξ. Οι άγγελοι επίσης ποτέ δεν περιγράφονται ρητά ως ανίκανοι για γάμο. Η απουσία γάμου μεταξύ αγγέλων μπορεί έτσι να συγκριθεί με την εκούσια αγαμία
Στον αραμαϊκό πολιτισμό, ο όρος νεφελίμ αναφέρεται στους απογόνους του Ωρίωνα.
Οι κατάλογοι αστεριών της Βαβυλωνίας της Ύστερης Εποχής του Χαλκού ονομάζουν τον Ωρίωνα «Ο Ουράνιος Ποιμένας» ή «Αληθινός Ποιμένας του Ανού» – ο Ανού είναι ο κύριος θεός των ουράνιων βασιλείων. Ο Βαβυλωνιακός αστερισμός είναι ιερός για τους Papshukal και Ninshubur , και οι δύο δευτερεύοντες θεοί εκπληρώνουν το ρόλο του «αγγελιοφόρου προς τους θεούς». Το Papshukal συνδέεται στενά με τη φιγούρα ενός πουλιού που περπατά σε οριακές πέτρες της Βαβυλωνίας και στον αστρικό χάρτη η μορφή του Πετεινού βρίσκεται κάτω και πίσω από τη φιγούρα του Αληθινού Ποιμένα - και οι δύο αστερισμοί αντιπροσωπεύουν τον κήρυκα των θεών, στο πουλί του και ανθρώπινες μορφές αντίστοιχα.
Στην αρχαία Αίγυπτο , τα αστέρια του Ωρίωνα θεωρούνταν θεός , που ονομαζόταν Σαχ . ( Σάχης, Σιχ ) Επειδή ο Ωρίωνας ανατέλλει πριν από τον Σείριο , το αστέρι του οποίου η ελικοειδής ανατολή ήταν η βάση για το Ηλιακό Αιγυπτιακό ημερολόγιο , ο Σαχ συνδέθηκε στενά με τη Σοπντέτ , τη θεά που προσωποποιούσε τον Σείριο. Ο θεός Sopdu λέγεται ότι είναι ο γιος του Sah και του Sopdet. Ο Σαχ συγκρίνεται με τον Όσιρις , ενώ η Σοπντέτ με τη μυθολογική σύζυγο του Όσιρι, την Ίσιδα . Στα Κείμενα των Πυραμίδων , από τον 24ο και τον 23ο αιώνα π.Χ., ο Σαχ είναι ένας από τους πολλούς θεούς των οποίων τη μορφή ο νεκρός φαραώ λέγεται ότι παίρνει στη μετά θάνατον ζωή. (νεκραναστάσεις.... βρυκολάκων φαραώ, θα ακολουθήσουν και οι χριστιανικές μετά )
Οι Αρμένιοι ταύτισαν τον θρυλικό πατριάρχη και ιδρυτή τους Χάικ με τον Ωρίωνα. Hayk
Στην ελληνική μυθολογία , ο Ωρίωνας ήταν παιδί του Ποσειδώνα, (αλίμονο...)ένας γιγάντιος, υπερφυσικά δυνατός κυνηγός, που γεννήθηκε από την Ευρυάλη, μια Γοργόνα , και τον Ποσειδώνα, θεό της θάλασσας.
Ένας μύθος αφηγείται την οργή της Γαίας για τον Ωρίωνα, ο οποίος τόλμησε να πει ότι θα σκότωνε κάθε ζώο στη Γη. Η θυμωμένη θεά προσπάθησε να στείλει τον Ωρίωνα με έναν σκορπιό . Αυτό δίνεται ως ο λόγος που οι αστερισμοί του Σκορπιού και του Ωρίωνα δεν βρίσκονται ποτέ στον ουρανό ταυτόχρονα. Ωστόσο, ο Οφιούχος , ο Φιδιοφόρος, αναβίωσε τον Ωρίωνα με ένα αντίδοτο . Αυτός λέγεται ότι είναι ο λόγος που ο αστερισμός του Οφιούχου βρίσκεται στο μέσον της διαδρομής μεταξύ του Σκορπιού και του Κυνηγού στον ουρανό.
Ο αστερισμός αναφέρεται στις Ωδές του Οράτιου (Ωδή 3.27.18), στην Οδύσσεια του Ομήρου (Βιβλίο 5, σειρά 283) και στην Ιλιάδα και στην Αινειάδα του Βιργίλιου (Βιβλίο 1, σειρά 535)
Οι υποτιθέμενες ανακαλύψεις λειψάνων Νεφελίμ ήταν μια κοινή πηγή απάτης και εσφαλμένης αναγνώρισης. (από τον τρόμο της ανάμνησης των δεινοσαύρων , του "θεού " Δράκου της Λεμουρίας
Το 1577, μια σειρά από μεγάλα οστά που ανακαλύφθηκαν κοντά στη Λουκέρνη ερμηνεύτηκαν ως τα οστά ενός γίγαντα περίπου 5,8 μέτρα (19 πόδια). Το 1786, ο Johann Friedrich Blumenbach ανακάλυψε ότι αυτά τα λείψανα ανήκαν σε ένα μαμούθ . Ο Cotton Mather πίστευε ότι τα απολιθωμένα οστά ποδιών και τα δόντια που ανακαλύφθηκαν κοντά στο Albany της Νέας Υόρκης το 1705, ήταν τα λείψανα των νεφελίμ που χάθηκαν σε μια μεγάλη πλημμύρα . Οι παλαιοντολόγοι τα έχουν αναγνωρίσει ως υπολείμματα μαστοδόνων.
ΠΗΓΕΣ: ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εδώ Ομηρούπολη Ονειρούπολη